A magyar vitakultúráért

Ez a blog azzal a céllal jött létre, hogy lehetőséget biztosítson a kulturált véleménycserére minden olyan témában, amit érdemesnek találok arra, hogy postot írjak róla. Hogy miben különbözik a sok hasonlótól? Itt tényleg csak az számít, amit mondasz!

Aktuális témák

Írj, ha akarsz!

Ha megosztanál velem valamit, netán témát akarnál javasolni, vagy már kész is van a post, de lusta vagy magadnak blogot csinálni, mások meg nem rakják ki, küldd el és meglátom mit tehetek!


Ez volt az év nyara?

2008.09.15. 12:04

Pötyy

Minden jel arra mutat hogy véget ért. Ma bent jártam az egyetemen, ennek ellenére délben még dolgozni is eljöttem, ahelyett hogy egy fröccsel üldögölnék az Italcsarnok egyik sarkában, és szervezném a további poharakat az asztalra. Megtartottuk az irgalmatlan hétzáró nyárzáró partit is (NYZHZ), amit ráadásul csúnyán ellájtoltam. Az időről pedig nem is beszélek. A nyár kétségtelenül elment, azok számára is, akik későn reagálják le az ilyen megrázkódtatásokat. De ez volt vajon az év nyara?

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vitazz.blog.hu/api/trackback/id/tr98664215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

newdawn 2008.10.25. 17:37:05

Na arról én is lemaradtam...bár az élet engem igazol abban a gondolatmenetben, hogy a nyár maradt le inkább rólam...:)

Komiké 2008.12.15. 20:06:28

Vereeees, anyád kereeeeeeeeeeees!:)
süti beállítások módosítása